Ciara skulle det visst varaJag har ingen aning. Vet inte ens hur man ska kunna veta när en slutar och den andra tar vid just nu - men menar allvar gör hon i alla fall.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ciara skulle det visst varaJag har ingen aning. Vet inte ens hur man ska kunna veta när en slutar och den andra tar vid just nu - men menar allvar gör hon i alla fall.![]()
Vi var och handlade och var på bolaget. Jag fick feeling och köpte allt möjligt jag ska prova. Tänkte att jag pallar ju aldrig åka dit och har nu bunkrat. Såg ut som jag skulle ha en stor fest.
Men så kom en dyngrak herre som inte direkt luktade gott och såg väldigt sliten ut och köpte en hel stor plastsäck a la Ikea-påsarna(men från Biltema) full med bärs och Explorer.
Då kändes mitt köp rätt litet iaf. Stackars farbrorn.. Vilket livsöde..![]()
De kan ju omöjligt bara vara på bokstaven C är min första tanke! Eller startar de om varje månad?Ciara skulle det visst varaoch den ska komma till mig söndag natt tydligen hoppas hon hiar sig lite tills dess
![]()
Jag fick feeling på Bolaget också. Jag köpte en flaska starkvin som jag inte har en aning om vad det är, hur det smakar och vilken färg det har (det ska tydligen vara vitt men väldigt mörkt). Snubben på Bolaget hade ingen koll heller men tyckte jag skulle rapportera hur det gickDet hade inte ens en kategori (som tex portvin) på hylletiketten, det går bara under "Övrigt starkvin"
![]()
https://www.systembolaget.se/dryck/aperitif-dessert/domaine-pouderoux-780602
Jag tycker det är så kul att testa nytt oavsett vad det är. Sambon är mindre road över alla mina prov som han sen också måste dricka/äta etc.. Sen gillar jag ju saker i perioder. Eller.. Älskar och hatar dem i perioder kanske är mer sant. Så om jag älskar en grej nu kan jag avsky det om 2 veckor. Därav dumt om jag bunkrar "jag ääääällskar den här"-sakerna.
Enda som håller är Pol Roger!
Hoppas ditt är gott! Spännande iaf!
https://www.thesun.co.uk/news/2449945/how-uk-storm-names-2020-who-decide/De kan ju omöjligt bara vara på bokstaven C är min första tanke! Eller startar de om varje månad?
Hon har rätt mycket släng i sleven redan och ska tydligen bli värre över natten. Bara att surra fast lasten!
Tror inte logik är deras starka sida kanske![]()
Men inte säljer de väl till folk som är uppenbart påverkade.........?Vi var och handlade och var på bolaget. Jag fick feeling och köpte allt möjligt jag ska prova. Tänkte att jag pallar ju aldrig åka dit och har nu bunkrat. Såg ut som jag skulle ha en stor fest.
Men så kom en dyngrak herre som inte direkt luktade gott och såg väldigt sliten ut och köpte en hel stor plastsäck a la Ikea-påsarna(men från Biltema) full med bärs och Explorer.
Då kändes mitt köp rätt litet iaf. Stackars farbrorn.. Vilket livsöde..![]()
Åh vilken fin!Fyndade en vacker tavla idag för 140 kr på loppis. Googling visar att den förmodligen är värd 2000 kr!!
Visa bifogad fil 45150
Du.. Om det inte går över snart och du inte har en aning om vad det beror på, så tycker jag att du bör ringa 1177 iaf.![]()
TackÅh vilken fin!
Mums Zelmerlöws fru heter Ciara/Kiara.Ciara skulle det visst varaoch den ska komma till mig söndag natt tydligen hoppas hon hiar sig lite tills dess
![]()