Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fylla på vad? Stelkramp?När jag stretchade min häst efter ridningen på banan (pålla hade liten raket i baken idag) så råkade hon bita mig av misstag så jag fick ett skrapsår som blödde lite. Tvättade med tvål och vatten och ringde och rådfrågade 1177 om påfyllnad då det var länge sen...SSK på 1177 tror inte det är nån fara o absolut ingen panik ikväll men att jag bör ringa vc imorn och låta dem avgöra om det ska fyllas på. Hon fråga om jag är frisk för övrigt, jovars sa jag vad jag vet. Lite ångest o stress "bara". undra just om hon antecknar det med, har ju inte det direkt noterat annars vad jag vet
.
Fylla på vad? Stelkramp?
Vaccin mot vad?Inte stelkramp men ev. vaccin. Fick 97 sist så vitt jag vet.
Vaccin mot vad?
Har du fått i vuxen ålder så har du redan skydd,om du är ung så är det typ 10-20 år sen senaste vacc då det kan behövas.Haha ja ev fylla på vaccin mot stelkramp. Inte fylla på stelkramp![]()
Har du fått i vuxen ålder så har du redan skydd,om du är ung så är det typ 10-20 år sen senaste vacc då det kan behövas.
Men om det bara blev en skråma så borde det inte vara någon fara.
Man brukar få en i skolan vid 16 års ålder oxåFick när jag var 10 (gissa om födelsedagen blev förstörd) och var sist vad jag vet, är nyligen 32 fyllda. Ett litet sår. Ska ringa vc imorn och se vad de säger.
Man brukar få en i skolan vid 16 års ålder oxå
Nej vem fan vill minnas detInget jag har nått minne av![]()
Nej vem fan vill minnas det![]()