Stallet, mathandling, tvätt och dammsugning fixat. Nu ska jag duscha och tvätta håret under tiden som 26-åringen fixar potatis till kvällsmat
(Inte bara potatis som ska serveras men det är bara det som behöver fixas
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fint gjort av digFrämling med ångest inpackad i Taxi och nu på väg till sin bästa kompis som kommer att vänta på henne.
Jobbet några hundringar fattigare.
Nu är det bara 40 minuter kvar. Har inte hunnit äta något och huvudvärken är enorm, hjärnan mos, kroppen slut.
Kändes bra att kunna hjälpa främlingen dock, kompisen var mycket tacksam![]()
För mindre än en timme sedan föddes min lilla lillebror, har alltså blivit storasyster för andra gången
Nu måste jag sitta i skolan tills kl 3. SUCK! Vill ju bara hem och sen åka till BB och hälsa på lillebror. Jaja, ska i alla fall fråga om jag får gå lite tidigare - när vi ändå bara ska jobba individuellt. Kan lika väl göra det på bussen liksom![]()
Lärde mig precis att Happy Hump Day inte har något med sex att göra! Onsdag är tydligen the hump (gupp?) of the week och efter onsdagen är det nedförsbacke till helgen. Alltid lär man sig något nytt!
Det var nytt för mig medLärde mig precis att Happy Hump Day inte har något med sex att göra! Onsdag är tydligen the hump (gupp?) of the week och efter onsdagen är det nedförsbacke till helgen. Alltid lär man sig något nytt!