Nu har jag tänkt ligga i soffan resten av dagen. Enda undantaget är när jag ska fixa mat och sen chips med dip 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Audioböcker och kroppsarbete är the shit.Ut och skotta skit och kvällsfodra!Bra bok i lurarna så går det lättare!
Jag har modellat hur många gånger som helst och tycker att det är superkulMånga gånger är det bara färgen och ingen klippning alls. Jag är dock okej med klippning så länge det inte blir kortare än att jag kan sätta upp det
Jag tycker att du ska prova någon gång
En liten tatuering kostar bara typ 500 så det är billigare![]()
Skulle gissa det. Lämnade strax efter 18, då låg allt fortfarande nere.Hm, jag undrar om du har samma (stora) arbetsplats som jag har. Varken mejl eller web fungerar. Jag tänkte rapportera in betyg, men det blir inget med det.
Audioböcker och kroppsarbete är the shit.![]()
Oj, varför det?Den glöder under uv-ljus!
Visa bifogad fil 44731
För att det förmodligen är uranglasOj, varför det?![]()
Tack, var för lat för att googlaFör att det förmodligen är uranglas.
Wikipedia: Uranglas är glas där man har tillsatt uran i glasmassan. Mängden uran i glaset varierar vanligen från spårnivåer till runt 2 viktprocent uran. Färgen på uranglas varierar från gult till grönt. Uranglas användes förr till hushållsföremål, men detta upphörde i princip då tillgången på uran kraftigt begränsades under kalla kriget.
Nä. Uranhalten är mycket liten.....Tack, var för lat för att googla
Det är inte radioaktivt då?![]()