Sitter och svär över att det inte kan lugna sig någon gång i mitt liv. Det har läckt vatten länge nog för att det skulle bli mögel. Whyy?

Nu är det utrivet i alla fall. Kanske, kanske, slipper vi riva ut köket. Det ser ut som att det kan gå. Mäts där nästa vecka.
Min fantastiska röris kom igår, 10 minuter efter jag ringde, och pluggade rören så vi kunde riva ut toalett, snickaren kom senare på kvällen och rev upp golvet. Fuktproffsen först på onsdag men nu är förhoppningsvis det värsta gjort så det är bara fläktar kvar. Nu sköter gänget resten själva och folk har frågat varför jag inte tar in hantverkarkedjor som "sköter allt själva"...

Måste ju säga att med det jag får av de jag har i både kvalitet och effektivitet är det inget som kommer hända

ringer jag brukar de komma med relativt kort varsel, kvällstid vid behov, helg någon gång ibland och dessutom känner de varandra så de kan prata med varandra om det ändå. Kan de inte är det alltid någon av dem som tipsar om någon som kan ta akutjobb