Jag måste duscha. Orimligt tråkigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns tydligen en skräckfilm som heter selfie man. Den måste vara vansinnigt dåligVill se typ nu men känner inte att den är värd 40kr.
Alltså, jag tänker på dina mögliga madrasser och lider. Är de mögliga på riktigt? Vill typ köpa en ny åt dig här och nuÅkte och köpte chips och Pepsi. Nu ska jag titta på Gilmore Girls resten av kvällen.
Sittandes på två mögliga madrasser, men med lakan på. Livet i en keramikverkstad..
Kul jul. Är alltså döende. Kommer isolera mig fram till typ fredag då jag MÅSTE vara frisk pga ska käka trerätters på KB.
Din stackare, hoppas du kryar på dig snabbt![]()
Ja.. Fast det är självvalt. Hade kunnat bo hemma också. Eller på vandrarhemmet intill för 100kr natten. Men är trots allt mysigare sätt kunna vakna på natten och sätta sig vid drejskivan och sedan somna om.Alltså, jag tänker på dina mögliga madrasser och lider. Är de mögliga på riktigt? Vill typ köpa en ny åt dig här och nu![]()
Kul jul. Är alltså döende. Kommer isolera mig fram till typ fredag då jag MÅSTE vara frisk pga ska käka trerätters på KB.
Krya på dig!
Jag har varit svinsjuk hela veckan. Sen så blev min sambo sjuk i torsdags, han hade en kollega som precis kommit hem från Kina, som kom in på kontoret och snorade och hostade på allt innan chefen skickade hem personen. Dagen efter låg sambon med 40 graders feber, men mår redan mycket bättre, så troligtvis så lär vi inte dö.![]()
Aha. Det är hos dig han är. Försvann härifrån idag. Igår bodde han både i husets och gästhusets skorstenarFy vad svårt det var och få fart på spisen och kaminerna, måste vara en surgubbe i skorstenen.
Han har nog en kusin också, som bor i min skorsten mer eller mindre permanent......Aha. Det är hos dig han är. Försvann härifrån idag. Igår bodde han både i husets och gästhusets skorstenar
Jo, jag förstår, men ändå...Ja.. Fast det är självvalt. Hade kunnat bo hemma också. Eller på vandrarhemmet intill för 100kr natten. Men är trots allt mysigare sätt kunna vakna på natten och sätta sig vid drejskivan och sedan somna om.![]()