Mellanlandat med goe-mellis i soffan efter jobbet
. Nu ta itu med disk och lite städning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skölja med koksalt?Har någon tips på hur man får bort snorslemmet mellan näsan och halsen?! Kan inte snorta ner det för att spotta ut och kan inte snyta ut det, jag blir galen!
Jag är inte täppt i näsan, utan det sitter längre ner, så tror inte det skulle hjälpa. Och jag inte lät det rinna från näsan ner i munnenSkölja med koksalt?
Men blääääääääääääääääJag är inte täppt i näsan, utan det sitter längre ner, så tror inte det skulle hjälpa. Och jag inte lät det rinna från näsan ner i munnen![]()
Äter en semla jag inte borde äta![]()
![]()
Med tanke på tidigare inlägg så läste jag slemmedagen!Men det har ju inte varit semmeldagen ännu![]()
![]()
![]()
Med tanke på tidigare inlägg så läste jag slemmedagen!![]()
Jodå, nu ska vi inte vara petimeter nissar.Men det har ju inte varit semmeldagen ännu![]()
![]()
![]()
Jodå, nu ska vi inte vara petimeter nissar.
Såg de hade "självplock" på Citygross sist jag var in, fanns med chokladfyllning, blåbär, vanilj, choklad på locket.Jo!
Säg inte att du är en sådan där hädare som äter med vaniljfyllning också?!![]()
Såg de hade "självplock" på Citygross sist jag var in, fanns med chokladfyllning, blåbär, vanilj, choklad på locket.![]()
Ack ja, ur led är tiden. Annat var det när jag var ung.Vart är världen på väg?Vilka hädare!
![]()
Ack ja, ur led är tiden. Annat var det när jag var ung.![]()
Den är uppenbarligen idag hemma hos mig!Jag vill inte veta när den är...![]()
Är du en sån där som äter semlor med varm mjölk?Jo!
Säg inte att du är en sådan där hädare som äter med vaniljfyllning också?!
Edit: Vanilj i semla är endast ok om man är allergisk mot nötter.