Känner mig rätt så effektiv idag trots att förkylningen inte släppt riktigt ännu.
Får rätt mycket gjort och hunden har äntligen lagt sig för att vila
Får rätt mycket gjort och hunden har äntligen lagt sig för att vila
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur nätverkar man!?Ja lite så är det nog tyvärr. PR är typ allt. Du får börja nätverka som en besatt!
Utbildning är ju aldrig bortkastat dock även om det rent krasst inte leder till jobb.
Hur nätverkar man!?
Seriöst, jag kan inte. Är jag på vernissager pratar jag med de jag känner, annars står jag och ser obekväm ut. Samma sak vid andra liknande tillfällen. Är så obekväm.
Hallå - vänta nu... om inte DU vet vad det är, du som kan det här med saker i himlen - Vad Är Det Då?? Är det dax att bli rädd för invasion nuHär med!den skrämmer mig. Vad är det för något
Hallå - vänta nu... om inte DU vet vad det är, du som kan det här med saker i himlen - Vad Är Det Då?? Är det dax att bli rädd för invasion nu![]()
Heja dig!!Total kaos efter det värdelösa mötet. Nu verkar allt lugnat sig en aning.
Huvudvärken och magknipet kom som ett brev på posten, jag tänker vara stenhård och följa min nya plan om att så fort huvudvärken eller magknipet blir outhärdligt går jag hem. Sluta härda ut det outhärdliga. 100% ego, och sätter nog kollegorna i en dålig sits. Men det är faktiskt dags för förändring.
Det är ju så fångarna i USAs fängelser kommunicerar med varandra, genom ventilation och avloppsrör. Alla sätt är bra utom de dåligaGrannens mobil är tydligen paj men vi kommunicerade just genom ventilationen i köketEn av få fördelar med ett gammalt lyhört hus
![]()