R
Raderad medlem 68338
Har börjat se ”Den som dräper” på Netflix. Kan nog vara ngt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läs Don Quijote då blir man tröttSå blir det nog.
Kan ändå inte gå upp, katten använder mitt knä som kudde. Då kan man ju inte röra sig![]()
![]()
Semester är alltid smart.Kl är 09 och jag håller på att vakna. Det regnar ute så det var ju ett smart drag att stänga ranchen idag. Jag skulle ha jobbat idag men valde att ta ut en semesterdag.
Samma som vanliga receptLäkare kan ordna Apodos till patienter, då kostar det inget vad jag vet.
Jag trodde jag lyckats slingra mig ur en långväga resa imorgon och bara låta sambo åka dit. Men fick veta nu att de så gärna ville att jag skulle med. Och de hade någon ny matlagningsmaskin som de ville testa och bjuda på käk etc. Så jag får vackert åka med.
Jag som äntligen tänkt att jag skulle få tid att sticka till pålle och tom måla. Njepp..
Hoppas mathelvetet är gott!![]()
Står ofta på kläder har jag sett, undrar också hur det kommer sig... ganska självklart!Noterade denna intressanta varning i min pyjamas. Har någon klagat på HM att deras bomullsplagg inte är eldsäkra?
Visa bifogad fil 44998
Det finns säkert många plagg som är behandlade med flamskyddsmedel och HM vill visa att deras inte är det?Noterade denna intressanta varning i min pyjamas. Har någon klagat på HM att deras bomullsplagg inte är eldsäkra?
Visa bifogad fil 44998
Ja,jag har Göta kanal bakom huset.