Japp. Mina jobbar här.Katter är ju heeeeeelt opålitliga![]()
Så det är väl som med alla arbetskamrater. Man får stå ut med de dåliga sidorna så gott man kan.
(jag längtar efter en hund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Mina jobbar här.Katter är ju heeeeeelt opålitliga![]()
Som jag skrev i ''tråden '' här skriker dom efter folk till finkan.
Familjemedlemmar Tanten! *FamiljemedlemmarJapp. Mina jobbar här.
Så det är väl som med alla arbetskamrater. Man får stå ut med de dåliga sidorna så gott man kan.
(jag längtar efter en hund)
Jag förstår inte hur man står ut med lösnaglar som sticker ut flera centimeter utanför fingrarna.....Sitter och sneglar på en kollega som till och med har problem med att använda sin smartphone.... Hon får vinkla fingrarna på ett väldigt mysko sätt för att nå. Ser förfärligt obekvämt ut.
Nej och går naglarna lite sönder så kan personen definitivt inte göra någontingJag förstår inte hur man står ut med lösnaglar som sticker ut flera centimeter utanför fingrarna.....Sitter och sneglar på en kollega som till och med har problem med att använda sin smartphone.... Hon får vinkla fingrarna på ett väldigt mysko sätt för att nå. Ser förfärligt obekvämt ut.
Tycker jättemånga har det, både nagel och frans. Ser det jämt på spårvagnen.Sen är det ju inte direkt snyggt heller!
Kommer ihåg för typ 10,15 år sedan då typ alla hade nagelförlängning... (och fransförlängning). Nu känns det som att ingen har det längre. 100% euro dollar inget jag saknar att se dagligen
![]()
Tycker jättemånga har det, både nagel och frans. Ser det jämt på spårvagnen.
Kollegan har faktiskt båda delar.....Sen är det ju inte direkt snyggt heller!
Kommer ihåg för typ 10,15 år sedan då typ alla hade nagelförlängning... (och fransförlängning). Nu känns det som att ingen har det längre. 100% euro dollar inget jag saknar att se dagligen
![]()
Never ever!!Familjemedlemmar Tanten! *Familjemedlemmar![]()
![]()
Lantisarna kanske inte har snappat upp det senaste inom mode utan ligger några år efter?Oj! Jag ser det väldigt sällan!
Kan inte göra en vetenskaplig typ graf över hur mkt det minskat på 10 år men tänk en brant nedförsbacke
Fört hade ju till och med lattemorsor i innerstan lösnaglar. Nu är det mer acne-mössornas armé anfaller
Pluggar ekonomi på en mindre högskola. 90% av alla tjejer har löshår, lösnaglar, fransförlängning och sprutade läppar. Detta är tjejer i 20 års åldern och gör redan så mycket, hur blir det då när de blir äldreOj! Jag ser det väldigt sällan!
Kan inte göra en vetenskaplig typ graf över hur mkt det minskat på 10 år men tänk en brant nedförsbacke
Fört hade ju till och med lattemorsor i innerstan lösnaglar. Nu är det mer acne-mössornas armé anfaller