Jättegärna!De där t-shirtarna med text för att informera omvärlden om PMS och att de bör hålla ett par meters avstånd, kan vi slå slag i saken?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättegärna!De där t-shirtarna med text för att informera omvärlden om PMS och att de bör hålla ett par meters avstånd, kan vi slå slag i saken?![]()
Hejsan hoppsan... jag blev visst på stand by att hämta upp särbon, hans bil har tydligen gett uppTur nog var det nära en större stad så han väntar på bärgning nu. Men det är fortfarande tillräckligt långt från mig för att vara irriterande.
Edit: Jag är alltså inte irriterad på särbon för det är ju inte hans fel och det är självklart att jag hjälper honom om han behöver det men jag är klart irriterad på hans bil![]()
Sitter på den moderna formen av tortyr, seminarium på Teams kl 12:30-16.
Verkligen intressant att se massor med power points hela eftermiddagen.![]()
Jag har vid ett tillfälle behövt genomlida en Powerpoint på 180(!) sidor. För att toppa allt så läste personen innantill, det hade varit mer effektivt att bara skicka ut presentationen till alla deltagare och låtit oss läsa den på hemmaplan..Långa Powerpoints kan verkligen vara fantastiska på att döda både ett i grunden bra budskap och inbjudna deltagare!