troligtvis inte. Folk som ba "jag har 17 grader i sovrummet på natten, det är så fantastiskt skönt" tänker jag om "det finns ett ishotell, åk dit istället"Du hade inte mått bra hemma hos mig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
troligtvis inte. Folk som ba "jag har 17 grader i sovrummet på natten, det är så fantastiskt skönt" tänker jag om "det finns ett ishotell, åk dit istället"Du hade inte mått bra hemma hos mig![]()
Oh huga hade aldrig kunnat sova i den värmentroligtvis inte. Folk som ba "jag har 17 grader i sovrummet på natten, det är så fantastiskt skönt" tänker jag om "det finns ett ishotell, åk dit istället"Jag älskar att vara hemma hos morfar. Han har ca 26 grader inomhus.
Det har jag undrat länge nu. Skickade i alla fall ett mail där jag protesterar över det, får se om de kan tänka omMen för fan. Hur tänker de?!?
Det har jag undrat länge nu. Skickade i alla fall ett mail där jag protesterar över det, får se om de kan tänka om![]()
Kommer att vägra till 100%.Ta upp det med skyddsombud direkt, det där är helt bananas. Jag hade vägrat.
det intressanta är att jag sover gärna i den värmen nu, men när det är sommar och skitvarmt ute kan jag inte sova pga för varmt...Oh huga hade aldrig kunnat sova i den värmen.
Beklagar verkligenMitt hjärta går i tusen bitar....
Idag klockan 16 ska min häst få vandra vidare. Jag är helt förstörd
troligtvis inte. Folk som ba "jag har 17 grader i sovrummet på natten, det är så fantastiskt skönt" tänker jag om "det finns ett ishotell, åk dit istället"Jag älskar att vara hemma hos morfar. Han har ca 26 grader inomhus.
Mitt hjärta går i tusen bitar....
det intressanta är att jag sover gärna i den värmen nu, men när det är sommar och skitvarmt ute kan jag inte sova pga för varmt...Borde forska på detta.
Men åhnej så hemskt jobbigtMitt hjärta går i tusen bitar....
Och vad du ens gör kvar där eftersom du verkar, förlåt min ärlighet, vara skit värd! Nä usch!Det har jag undrat länge nu. Skickade i alla fall ett mail där jag protesterar över det, får se om de kan tänka om![]()
Läste först Palmes grundare och tänkte...vaaaa....Såg att Palemas grundare har avlidit. Travsporten tappar en stor profil![]()
men hur överlever du????17 grader i sovrummet? Jag har typ 16 grader i vardagsrummetI sovrummet är det lägre än så
![]()
Beklagar verkligen!Mitt hjärta går i tusen bitar....
Haha ja låter väl lite lika om man läser snabbtLäste först Palmes grundare och tänkte...vaaaa....