Men fastnar ju ibland i knappen på byxorna och luggasJag rakade den också när jag var ung... men sedan orkade jag inte bry mig. Hittills har ingen som jag idkat vuxenaktiviteter med brytt sig heller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fastnar ju ibland i knappen på byxorna och luggasJag rakade den också när jag var ung... men sedan orkade jag inte bry mig. Hittills har ingen som jag idkat vuxenaktiviteter med brytt sig heller![]()
Är det den kvinnliga varianten av att "fastna med skägget i brevlådan"Men fastnar ju ibland i knappen på byxorna och luggas![]()
Det är konservativt. Artigt i mångas ögon.Är det frau/herr Xxxxx som gäller?
Känns så gammeldags![]()
Hipp hurra!Jag har choklad och kolatårta med jordgubbar och blåbär på
Köpte extra jordgubbar att lägga på.
Äta innan middagen? JA.![]()
Är det frau/herr Xxxxx som gäller?
Känns så gammeldags![]()
Nu har jag hopptränat, det gick utifrån förutsättningarna (ont i magen och det där) ganska bra! Kom precis hem och nu ska jag äta en rulltårteskiva (så kan vi stryka det där om att jag inte äter nåt osv)![]()
Nu har jag hopptränat, det gick utifrån förutsättningarna (ont i magen och det där) ganska bra! Kom precis hem och nu ska jag äta en rulltårteskiva (så kan vi stryka det där om att jag inte äter nåt osv)![]()
Tänker vara superego och bara anta att ni äter godsaker bara för min skullOh, rulltårta för @Hoarfrost!Det blev ju allmänna tårtdagen idag
Det blev ingen tårta för födelsedagsbarnet här dock, bara en muffins med vaniljkesella![]()
Tänker vara superego och bara anta att ni äter godsaker bara för min skull
Muffins med vaniljkesella räknas definitivt in![]()