Vi får absolut inte såhär mycket snö varje år! Och det är några månader kvar med snö. Jag skulle tro att det börjar vara 5-6 år sen sist?Herregud! Men det där måste vara extremt mycket snö även för er uppe i norr va?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får absolut inte såhär mycket snö varje år! Och det är några månader kvar med snö. Jag skulle tro att det börjar vara 5-6 år sen sist?Herregud! Men det där måste vara extremt mycket snö även för er uppe i norr va?![]()
Ställ den i vatten? Det har räddat en hel del stackars växter som räddats från min mormor.Funderar allvarligt på att köpa en konstgjord orkidé. Är så trött på att döda dem på löpande band. Jo jag vet att man ska kunna få dem att blomma igen men ännu så länge har det inte lyckats och vem vill ha en grön/brun pinne i ett år?
Länge sen jag åt popcorn. Kanske köper i morgon.Käkar också popcorn![]()
Kommer ihåg när jag släppte lös min guldhamster och somnade ifrån honom.Fnissat till och från i två timmar nu åt en kommentar på en FB-sida. Var en person vars hamster hade rymt och hen hittade inte hamstern, då ställde hen ett hamsterhjul mitt på golvet. Efter ett tag hittade hen hamstern springandes i hjulet. Så jäkla typiskt, har hela rummet att springa i men väljer hjulet. Sjukt kul!❤
Do itFunderar allvarligt på att köpa en konstgjord orkidé. Är så trött på att döda dem på löpande band. Jo jag vet att man ska kunna få dem att blomma igen men ännu så länge har det inte lyckats och vem vill ha en grön/brun pinne i ett år?
Göm den bakom en gardin eller nåt tills den blommar igen.Funderar allvarligt på att köpa en konstgjord orkidé. Är så trött på att döda dem på löpande band. Jo jag vet att man ska kunna få dem att blomma igen men ännu så länge har det inte lyckats och vem vill ha en grön/brun pinne i ett år?
Kollar Homestead rescue. Skulle aldrig våga flytta ut i vildmarken så där som folk i det programmet. Pumor och björnar på tomten, hu!![]()
Jag bor i en stad med 50000 innevanare. Har i Oregon har vi en mycket tydlig grans mellan stad och "utanfor staden". Jag bor nagon kilometer fran den gransen at ett hall. En natt hade en kamera, sakert 3 kilometer eller mer fran nagon grans och narmare centrum, filmat en puma. Den gick upp pa verandan vid ytterdorren pa ett hus och nosade runt innan den med behagfulla lata (typiskt katt) rorelser fortsatte mot centrum.
Sambon blev taggad och ska köpa en till (!) skoter imorgon. Skulle låna en släp, men i snökaoset går det dåligt att skotta fram någon släp. Vi gjorde det enkla och bokade en på okq8. (För ett antal timmar sen). Då ringer dom och meddelar att dom inte har möjlighet att skotta fram deras släpar heller.
Sambon ska alltså åka runt 6-7 km med traktorn och bogsera fram ok's släp så han kan hyra den. Han får betala halva priset.![]()
Göm den bakom en gardin eller nåt tills den blommar igen.