Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi är på väg hem från High Chaparall. Sedan många år tillbaka så är det midsommartraditon att åka iväg på familjeutflykt. Och sedan några år tillbaka är High Chaparall en stående utflykt på midsommar då det passar alla barn :D

Den blev god! :d
IMG_20210625_185340_208.webp

Har ar det 30*C och jag ar sa glad for att det inte ar "for varmt" ... I morgon raknar vi med 40*C och Sundag lar det bli 45*C. 🙄 Det ar WAY for varmt aldeles for tidigt pa aret. I dag ska jag ut och jobba med recruiting av mer busschaufforer igen. Det far nog bli middag ute for att fira midsommar ocksa.:p

Konstig midsommar. Först bananförbannelsen och nu 2 åring som ramlat från balkongen på tredje våningen mitt emot.
Barnet har nu åkt iväg med ambulans, och polis är uppe i lägenheten. Jag har språkmedlat och lugnat folk så gott jag kan men polisen får prata vidare med mamman i lugn och ro.
Hoppas det går bra :(

Jag är miljömedveten så det är inte det det handlar om.
Jag bryr mig om miljön och gör allt jag kan, men jag använder parfymfritt tvättmedel och tycker kläderna luktar
Jag svettas en hel del och tvättar rätt ofta kläderna.
Så jag anser att jag kan unna mig sköljmedel då och då
Finns nog bättre saker att göra för miljön än att avstå från några droppar sköljmedel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 608
Senast: Vastgota
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 398
Senast: Tantan
·
Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
349
Senast: Happimess
·
Fordon Som rubriken säger, är det något ni gör med era bilar? Jag försöker hålla liv i min kära bil så länge som möjligt och funderar på om...
Svar
4
· Visningar
496
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Livskristråden
  • Panik vid dusch
  • Semestra i Norrland

Hund, Katt, Andra Djur