Vad gör vi CXXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 62 316
Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jädra ovärt. Om vi nu ska bli av med eländet kan det väl faktiskt se till att försvinna :mad:

Inte bli värre än när man var yngre med mer ont i magen, mer PMS och större blödning. Tack för den liksom när vi nu stått ut så länge :cautious:
Eller som för mig. Försvunnen i 4-5 månader, för att sedan dyka upp som inget hade hänt i några månader. För att sedan hålla sig borta igen..... Man kan ju bli förvirrad av mindre liksom.... :crazy::cautious: Och, ja, ABSOLUT värre PMS.

Eller som för mig. Försvunnen i 4-5 månader, för att sedan dyka upp som inget hade hänt i några månader. För att sedan hålla sig borta igen..... Man kan ju bli förvirrad av mindre liksom.... :crazy::cautious: Och, ja, ABSOLUT värre PMS.

Jag har inte haft sådant uppehåll ännu, jag tror det varit två månader max. "Värsta" är när jag fått alla symptom på PMS: Sur och grining samt svullen... och sedan inget mer :mad:

Idag är ingen vanlig dag... för det är @Ninnururs födelsedag! Stort grattis :banana:

Jag kunde inte välja :D:

IMG_7206-e1527069563181.jpg

GardeningRS.jpg

Garden-cake.jpg

Så jädra ovärt. Om vi nu ska bli av med eländet kan det väl faktiskt se till att försvinna :mad:

Inte bli värre än när man var yngre med mer ont i magen, mer PMS och större blödning. Tack för den liksom när vi nu stått ut så länge :cautious:
Jag känner med dig..... :wtf: Det är verkligen ingen ordning på någonting nuförtiden..... :meh:
jag har småblött i över en vecka förutom ordinarie lingonvecka :rage:fruktansvärt irriterande har jag inte spenderat tillräckligt på trosskydd liksom :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 325
Senast: Kakis
·
Tjatter Det kryllar ju av Qashqaier på vägarna, så någon här inne lär väl ha erfarenheter av en sådan. Jag måste verkligen snart köpa ny bil... 2
Svar
22
· Visningar
670
Senast: BernT
·
Tjatter Jag älskar ju den här dagen. Vad har ni sett för aprilskämt idag? (Om ni tycker det är tramsigt så kan ni lufta dom känslorna i en annan... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 268
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden