Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*spelar en pytteliten violin*
Tack nu blir jag tvungen att byta tröja pga spillde precis kaffe över denAlltså nåt är allvarligt fel med denna dagen. 90% av alla jag träffat har varit spritt språngande galna.
Dagen toppades med en förrymd mås inne på NK varvid en gubbe vrålar ”VEM ÄGER FÅGELN?!”.
Jag bara ”ägarens nummer står säkert i hens halsband...annars kanske servicecenter kan efterlysa föräldrarna i högtalarna”?
![]()
Tack nu blir jag tvungen att byta tröja pga spillde precis kaffe över den![]()
Jag kan vara regissör om du någon gång vill göra en dokumentär av ditt livkommer garanterat bli succé!
Edit: Kanske blir mer av en komedi![]()
Vad blev det för märke?Jag är barnsligt lycklig! Har varit och hämtat min sprillans nya transport nu på morgonen
Första gången i mitt liv jag kunnat köpa en flång ny. Min gamla (som jag fick mer för i inbyte än jag någonsin vågat hoppas) var en -98 som jag haft i 15 år. Och ja, det blev samma märke och modell, varför ändra ett vinnande koncept?
Nu kan Svarta Faran och jag åka till Falsterbo med lite stil i emFörra året smög jag mig in med min gamla slitna transport bland alla miljon-lastbilar och kände mig som kusinen från landet
WOOP!
Ifor WilliamsVad blev det för märke?
Jobba! eller så kommer jag också att slöa!Kan någon tvinga mig att jobba?
Såååå trött *gäsp*