Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså. En annons för kläder på facebook - med någon slags urusel översättning - gör mig full i skratt varje gång jag ser den:

"Online kläder för kvinnor
Fantastisk kvalitet och stil
Foder Din Mode hungrig"

Eeeeh.....va :confused::p ???? "Feed your fashion hunger".....eller något sådant???? Funkar INTE i översättning...... :rofl:

Hund som snarkar och en mage som gör ont efter alla kakor och godis men nu ligger blodsockret där det ska vara igen *pust* Vart lite kämpigt att äta ikapp där ett tag och jag är ganska tagen av det kan erkännas.

40 min kvar innan jag fr åka hem och pussa på hästarna :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 903
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 607
Senast: Squie
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 413
Senast: qitis
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka