Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner med min farsa nu. I morse 06:30 facebookade han en mkt glad bild över hur fint och mysigt etc det var i båten på väg från sommarhamnen på Värmdö till vinterbåtklubben i Mälaren. Båten har hög mast och kan bara passera en rutt genom Sthlm. Tydligen var liljeholmsbron avstängd någon vecka. Papputen fick vända och åka till Wasa-varvet och hyra veckoplats.
Sen kommunalt ta sig till båtklubben där bilen väntade. Väl där ser han att de stulit delar av hans saker båten kräver ståendes på land.
Och så måste resan göras om igen sen..

Sambon och hunden snarkar ikapp här i soffan.

20190908_001233.webp

Självklart har voffa tagit bästa platsen :D

Regnar idag igen :meh: Ungarna tog stövlar och paraply och gick till kompisarna som bor 1,5 km längre in på grusvägen och jag och maken ska snart gå ut och bygga en ny grind till den automatiska grindöppnaren.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Raderad medlem 142658
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 038
Senast: tanten
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 606
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka