Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker vin och lyssnar på italiensk barockmusik. Skänkte bort min soffa idag så halvligger lite slött i en fåtölj. Har idag köpt staffli, oljefärger, penslar och en målarrock. Dessutom har jag budat hem en antik förgylld ram på auktion. Känner mig mer eller mindre redo för att ta tag i min sk "målarkarriär". DOCK åker jag "tyvärr" utomlands nästa vecka. Lite trist när en just kommit på typ meningen med livet men men får ta tag i min "konstnärskarriär" när jag kommer hem igen 😅 Man kan ju hoppas att entusiasmen inte hunnit svalnat till dess :rofl:

Jag kollade den ena parfymen på Tradera. 20 kr var bjudet. Nog för att jag säljer symönster för det, men de kan jag bara lägga i ett kuvert och skicka iväg..

Passar brorsans tre månaders grabb inatt medans dem skulle ha kalas för svägerskans syrra. Jag är definitivt klar med barn känner jag 😂😂 Funkar att låna en helg eller så men rätt skönt att veta att jag ska lämna tillbaka honom imorgon 🤣😍

Jag hälsade på min bror häromveckan. Han har en tvåårig dotter. Hon var minst sagt fascinerad av sin "alkoholiserade faster" (som hennes föräldrar tydligen kallar mig :cautious: )och ville absolut testa mina kläder/smycken och hänga rent allmänt. Hon vaknade 06 och bara "Törniiiiiiiis". Brorsan bara "eh nej hon sover" :p
Ikväll när han skulle lägga henne så hade han lite pedagogiskt sagt att "mamma och pappa älskar dig xxx". Då säger ungen "xxx älska tööööörnis"

:rofl:

Jag har just fyllt i kallelsen att jag ska utfora min "civil duty" och rapportera till Jury Duty October 2, 8am. Kul tycker bussbolaget :rage: INTE! :arghh: men det blir helt klart ett avbrott i mina rutiner. :p

OCH sa har jag pa mig jeans i dag ... forsta gangen sedan mitten pa Maj som jag har nagot annat an shorts/knabyxor eller kort - kort kjol. :) Jag trevade efter en langarmad troja i garderoben, men insag att det nog skulle vara en "overkill" ... just nu ar det straxt over 21*C ute ... men jag tar med en "hoodie" nar jag aker ut om en stund. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Raderad medlem 142658
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 052
Senast: tanten
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 606
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka