Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sätt dig ner igen och trösta dig med julmasipan,gör en tomte,gris etcÅÅÅÅÅH!Det var tydligen figurmarsipan jag hade i kylen, inte mandelmassa! Nu måste jag ju åka och handla. Och på måste jag klä på mig och kan inte mysa runt i tofflor och morgonrock längre!
![]()
Har bara vit marsipan..Sätt dig ner igen och trösta dig med julmasipan,gör en tomte,gris etc
Låter som en otroligt bra idéInte gjort mycket idag. Ja ridit och grejat i stallet.
Tycker det är kallt ute. Har på mig raggsockor. Ska vi hoppa över några månader och landa i december nu på en gång och sen hoppa några igen efter det och hamna i april?
Isbjörn?Har bara vit marsipan..![]()
Eller snögubbeIsbjörn?
ÅÅÅÅÅH!Det var tydligen figurmarsipan jag hade i kylen, inte mandelmassa! Nu måste jag ju åka och handla. Och på måste jag klä på mig och kan inte mysa runt i tofflor och morgonrock längre!
![]()
Inte gjort mycket idag. Ja ridit och grejat i stallet.
Tycker det är kallt ute. Har på mig raggsockor. Ska vi hoppa över några månader och landa i december nu på en gång och sen hoppa några igen efter det och hamna i april?
Karamellfärg...?Har bara vit marsipan..![]()
Aj! Sånt gör så ont! 1.5 år sist jag åkte omkull i trappen här hemma...Halva höger skinka var blå ett bra tag efteråt....
Den ser farlig ut!Detta var första gången jag stod på huvudet i trappan(tack och lov). Gjorde mest ont i armen och tummen men nu börjar jag känna mig allmänt mörbultad
Visa bifogad fil 36303
Den ser farlig ut!![]()