Kokar rödvinssås 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant frukost....Kokar rödvinssås![]()
Fortsättning: Appen fungerade solklart.Fantastiskt! Underbara texttelefoni appVårdcentralen kunde endast ringa upp mig men tack vare appen så kan de ringa upp texttelefoni och de ringer i sin tur upp mig på appen
![]()
Den enda anledningen jag kan komma på är att folk ringer typ en halvtimme tidigare innan tiden som står på hemsidan och att de därför har en "hemlig" tidigare öppettid. Vilket innebär att de som ringer tidigare förstör för oss andra som faktiskt respekterar de tider som står på hemsidanFortsättning: Appen fungerade solklart.
Däremot hade vårdcentralen inga akuta tider idag, och de bad mig att ringa vid 7:30 imorgon bitti. Jag undrade om tiden då det stod kl 08 på hemsidan.
Men nej ring upp kl 07:30.
Varför står det inte så på hemsidan?![]()
Jag har inget att hänga på utomhus som är rent.Men varför skulle det bli smutsigt av att hängas utomhus på vädring? Det är väl inte större risk än om man hänger ut tvätt till tork? Jag kan inte komma på en endaste gång som min tvätt har blivit smutsig av att torka utomhus......
Du kan inte lägga ett lakan som går att tvätta emellan? Då gör det inte så mycket att underlaget inte är helt rent. Tex ett trädgårdsbord eller något liknande?Jag har inget att hänga på utomhus som är rent.
Bra gjort!Idag har jag jobbat för första gången på flera månader.