Jag hade nog köpt en smartklocka om han är nöjd med telefonen han fick av din far.
Ja, han har precis upptäckt att den här ir-funktion så han kan styra teven

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade nog köpt en smartklocka om han är nöjd med telefonen han fick av din far.
Sambon lagar hotellfrukost och jag sitter och myser framför kaminen.
Det känns högt och ser högt ut när man står på backen, men när man väl hoppar sen är det ingenting. Det jag nojjar mig för är att hästen hoppar högt över, sist hoppade vi en 70-bana, kändes banne mig som det var 1m vi hoppade, nu är det 10 cm högre.![]()
Här heter det Aktivitetshuset. Vet inte om de har daglig verksamhet enligt LSS eller bara verksamhet enligt SoL.Ok korrekta beskrivningen på kommunens aktivitetscenter? Just för människor med olika sociala/funktionshinder? Samhall är det inte. HJälp
Jäkla fredag och strula med min hjärna
Jordnötsmör är tydligen fest för råttor och mössMUSJÄVLAR!
Jag la ju lock på sophinken efter att ha sett att påsen var söndergnagd. Det ledde tydligen till att de kunde jobba i fred.....
Locket var puttat åt sidan i morse och påsen var förvandlad till konfetti. Kattskrället har legat och sovit i mitt sovrum inatt. Jag som lämnar skåpdörrarna öppna för att det ska vara lätt att komma åt.
Nu blir det stängda skåpdörrar och fällor. No mercy. Ska ladda med lite olika beten. Russin rekommenderas på nätet. Ska testa kaviar också. Fällor har jag gott om.