Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Älsklingen var taggad på kräftskiva; klädd i både kräftstrumpor och kräfthatt 😅😄. Stannade till på vägen upp och tittade på flocken med Islandshästar som går hos mamma; de stod under björken och såg ut att trivas fint i hagen och var nyfikna och sociala så en efter en kom de alla fram för att hälsa😍😊.

Trevlig kräftskiva på gården hos mamma och särbon; kräftor, räkor, kex och ostar och Västerbottens mamma lagat för första gången med mera tillbehör och dryck samt hembakad morotskaka och kaffe var gott 😋. Några mysiga timmar från eftermiddag till kväll; luften började bli lite lätt höstkylig och solnedgången färgade trädtopparna 😍.

SA ... ska jag aka till affaren i dag ... eller bara sitta i dag? Jag ar ledig i morgon ocksa (eller jag har ett par privatlectioner med hundtraning) och funderar pa att handla pa vagen hem fran det istallet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 580
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 241
Senast: Askur2017
·
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 246
Senast: Sirap
·
Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
18
· Visningar
977
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka