Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Älsklingen var taggad på kräftskiva; klädd i både kräftstrumpor och kräfthatt 😅😄. Stannade till på vägen upp och tittade på flocken med Islandshästar som går hos mamma; de stod under björken och såg ut att trivas fint i hagen och var nyfikna och sociala så en efter en kom de alla fram för att hälsa😍😊.

Trevlig kräftskiva på gården hos mamma och särbon; kräftor, räkor, kex och ostar och Västerbottens mamma lagat för första gången med mera tillbehör och dryck samt hembakad morotskaka och kaffe var gott 😋. Några mysiga timmar från eftermiddag till kväll; luften började bli lite lätt höstkylig och solnedgången färgade trädtopparna 😍.

SA ... ska jag aka till affaren i dag ... eller bara sitta i dag? Jag ar ledig i morgon ocksa (eller jag har ett par privatlectioner med hundtraning) och funderar pa att handla pa vagen hem fran det istallet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 391
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 079
Senast: Sirap
·
Katthälsa Min katt är en korsning ragdoll perser, och han är väldigt långhårig och fäller som bara den nu, jag borstar var och varannan dag men...
Svar
6
· Visningar
343
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 327
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?