Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker vara vaken till Obama har talat vid DNC. Stängde in katten i sovrummet så jag kunde vädra. Missnöjd katt.

Varit ute och sprungit en dryg halvmil.
Nu kaffekoppen och Morden i Sandhamn.
IMG_0139.webp

Ska snart packa ihop mig och cykla till stallet. Idag ska det städas och fixas runt foderplatser. Och sätta igen en glipa i vår boxvägg. Sen kanske vi slipper drunknade råttor i vattenhinken...

Ser Morgonstudion. Har ätit en minipizza till frukost. Försöker hitta motivationen att duscha. Det är jobbigt att både duscha och tvätta håret samtidigt så tror jag duschar först och tvättar håret senare idag. 🤔

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 222
Senast: Sirap
·
Katthälsa Min katt är en korsning ragdoll perser, och han är väldigt långhårig och fäller som bara den nu, jag borstar var och varannan dag men...
Svar
6
· Visningar
414
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 353
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka