Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kattrackan lyckades smita ut två ggr ikväll, första gången hann jag ta honom före han dök in i syrénhäcken, andra gången som igår, jag får tag i honom på gaveln.Väldigt skön kväll. Drog de nyköpta lilla bordet och stolarna så vi satt i kvällsolen och grillade medan vi drack lite vin. Frossade på ett halvt kg grön sparris i väntan på att resten av maten skulle bli klar. Jösses vad färsk sparris är gott!Orkar inga jordgubbar ikväll, köpte tre liter.
![]()
Redigerade bort 50 "även" och tog sedan en paus för en 40min promenad runt en åker. Nu ska jag försöka redigera bort några till! Hade även varit gött att spräcka 24k-ord spärren!Försöker redigera en text. På 68 sidor har jag använt ordet "även" strax över 200 gånger..
Varit på ridskolan på tömkörningskurs ikväll. Har efterfrågat det i flera år, så SÅ kul att det äntligen blev avfick skritta och trava på rakt spår och volt och prova på skänkelvikning. Hoppas de nappar på mitt förslag med fler tillfällen eller kanske tom en terminsgrupp med tömkörning. Har fått mersmak!
Vilken fantastisk mamma du verkar vara!Är hemma efter en fin övningskörningslektion med dottern. Vår fjärde hittills. Vi tar myrsteg framåt. Vill verkligen att det ska bli bra upplevelse för henne.
Idag har vi startat, stannat och svängt på ettan. Parkerat i ruta, backat ut ur ruta och så om och om igen. Längsta passet hittills. 45 minuter höll hon på. Jag slutade medans hon tyckte det var roligt!
Det är en fin balansgång. Tonårsdotter och morsa.
Får se när hon är sugen nästa gång
TackVilken fantastisk mamma du verkar vara!
Då ska jag låta bli dem, har varit sugen. Sliter ut strumpor snabbt. Gör stora hål på hälarna.Alltså bambustrumpor. Så skönt men de går sönder på nolltid.
Åh den är du inte ensam om! Samma med skor...Då ska jag låta bli dem, har varit sugen. Sliter ut strumpor snabbt. Gör stora hål på hälarna.
Exakt såProblemet med att du/ni hjälper till och släcker bränder hela tiden är ju att då syns det inte hur mycket hjälp släktingen egentligen behöver. Det låter hårt men är ofta sant.![]()