Vad gör vi? Del CCXII

Tack för tips. Jag har dock en del andra tider i vården innan dess då flera spår utreds parallellt efter jag tappade synen tillfälligt. Tror jag är extra orolig för min pappa hade hjärtproblem som inte var symtomgivande först och hittades som bifynd eller hur man ska uttrycka det. Det bidrog till att han gick bort när han var 68 år. Men försöker tänka om det är något så går forskningen framåt hela tiden och bättre mediciner kanske finns nu med . Det behöver ju inte ens vara något fel.
Jag får synrubbningar vid början till migrän och vid stresspåslag.
Har aldrig ens funderat på att kolla upp det.🙈
Håller tummarna för att det inte är ngt allvarligt för dig.

Maken har putsat fönster. Blir så jäkla bra när han gör det! Inte en rand. När jag gör det ser det ju ut som hejsan hoppsan. Så, med varm hand överlåter jag fönsterputs till honom.

Mitt ben har svullnat upp rejält nu. Blev förvarnad om att det kunde hända. Och ska jag vara ärlig har jag nog gått och stått lite för mycket.. Det är ju dötrist att sitta still med benet i högläge!

Jag får synrubbningar vid början till migrän och vid stresspåslag.
Har aldrig ens funderat på att kolla upp det.🙈
Håller tummarna för att det inte är ngt allvarligt för dig.

Nu var det bara ett av ganska många symtom så att de remitterat flera utredningar grundar sig inte bara i att jag tappade synen i femton minuter. Sen kanske det då finns en tydlig förklaring i ditt fall att det är just migränen som utlöser det?

Varit och handlat och hämtat ut paket. Jag är så fruktansvärt godissugen, alt skogaholmslimpa med massor av bregott. Men motstod tappert frestelsen och köpte lammstek i skivor så jag kan bara grilla en skiva, och massor av äpplen.

Nu var det bara ett av ganska många symtom så att de remitterat flera utredningar grundar sig inte bara i att jag tappade synen i femton minuter. Sen kanske det då finns en tydlig förklaring i ditt fall att det ärr just migränen som utlöser det?
Jag vet inte. När jag var yngre fick jag talrubbningar också. Så här i efterhand kanske det borde ha kollats upp.

Jag hoppas att du får positiva svar och förstår att väntan är hemsk.

Det är nog läge att sätta upp övervakningskameror... det har hjälpt hos särbon.
Kruxet är att jag vet vem som gjort det, men hur ska jag kunna bevisa något? Jag får koncentrera mig på att försöka dra ihop ris runt tomten och elda i helgen trots kryckorna och köra bort skräp. Skitkul, men jag har iaf hämtat ut mer värktabletter efter att jag åkte från allt igår. För övrigt finns inte så mycket kvar att stjäla längre, i stort sett allt av värde är redan plockat ute.

Jag tror inte ens jag hade reagerat om det hade legat något mynt på botten av vår brevlåda :p:

Nu har polisen gått ut med en varning till personer som bor i Bålsta.
Anledningen är flera tips om att någon har lagt mynt i flera personers brevlådor.
Polisens misstanke är att mynten lags dit för att kontrollera om någon är hemma. Det är en vanlig metod och även stenar eller vedträn används, skriver polisen.

(Aftonbladet)

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 576
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 873
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 733
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka