Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det REGNAR!!!
Jag tror det här är vecka fem med hosta nu? Jävligt tröttsamt men imorgon ska jag försöka mig på ett lugnt pass på gymmet - såhär kan jag ju inte hålla på i flera månader.
Har ni återhämtat mig efter tio-femton minuters ångestgråt där jag knappt kunnat andas efter att ha sett alla fyra avsnitt av Adolescence. Nu är jag helt slut och känner mig febrig.
Jag kände mest Meh efter den. Det var så mycket underförstått och antydningar som min neurodivergenta hjärna inte förstod, mamma fick förklara det för mig. Så jag blev inte alls berörd. Vilket är synd för när jag googlat sen så förstår jag att budskapet är viktigt, men som sagt, jag var tvungen att googla fram det.Den är riktigt bra, men du skulle kanske ha unnat dig en paus.![]()
Ja.Nät som i spindelnät?
Spännande!
Jag har aldrig förstått varför folk köper bergssalt som bryts i gruvor, som används bl a för att salta vägar, för att äta själva eller ge till sina djur? Det är som han säger, innehåller tungmetaller och diverse föroreningar samt produceras under tvivelaktiga förhållanden.Tittar på youtube. Har hittat en intressant youtubekanal som pratar mycket om mat, men också en del andra grejer och tar upp en hel del nackdelar med diverse saker som folk "glömmer" (eller inte känner till) men som känns bra att veta. Nu verkar han förvisso inte ha med så mycket källhänvisning alla gånger, men det ger åtminstone mig tankar om att kolla upp en del produkter osv lite mer noga.
Här var tex lite intressant om Himalayasalt:
Jag uppskattade verkligen filmningen och skådespeleriet också, men mest behållning har jag nästan fått av att se mina favoritprykologer på YT reagera på den - samt vuxna cishet män och tonåringar.Jag kände mest Meh efter den. Det var så mycket underförstått och antydningar som min neurodivergenta hjärna inte förstod, mamma fick förklara det för mig. Så jag blev inte alls berörd. Vilket är synd för när jag googlat sen så förstår jag att budskapet är viktigt, men som sagt, jag var tvungen att googla fram det.
Ja, jag är tyvärr inte förvånad. Har något vagt minne av att ha läst om det tidigare. Själv köper jag enbart vanligt salt, men det är mest för att jag inte förstått varför man skulle ha något annat och annat är dyrareJag har aldrig förstått varför folk köper bergssalt som bryts i gruvor, som används bl a för att salta vägar, för att äta själva eller ge till sina djur? Det är som han säger, innehåller tungmetaller och diverse föroreningar samt produceras under tvivelaktiga förhållanden.
Jag kände mest Meh efter den. Det var så mycket underförstått och antydningar som min neurodivergenta hjärna inte förstod, mamma fick förklara det för mig. Så jag blev inte alls berörd. Vilket är synd för när jag googlat sen så förstår jag att budskapet är viktigt, men som sagt, jag var tvungen att googla fram det.
Jag blev mest förvånad över att jag fick en så stark fysisk reaktion. Ville nästan kräkas!Jag uppskattade verkligen filmningen och skådespeleriet också, men mest behållning har jag nästan fått av att se mina favoritprykologer på YT reagera på den - samt vuxna cishet män och tonåringar.
Hahahaha. Titeln har lite hm...Ja kul namn. Komedi med hundarDet sista läste jag inte rätt o fick läsa om flera gånger, tänkte att det kanske var lite väl![]()
![]()