Vad gör vi? Del CCXII

Nästa etapp av projekt rumsrockad klar. Mycket småplock kvar, och ett bord som behöver säljas, men det tar sig. Blir ett klart trevligare gästrum än det var tidigare med en säng inklämd i ett hörn av det som blev mer ett skräprum än något annat. 👍

20250504_145720.webp

Handlat, OD snart på körsbärstomater - extrapris. Blåser ordentligt så vinterjacka var det rätta beslutet. Såg ut som en höstack i håret insåg jag när jag kom hem. Sabla ont i huvudet trots att jag inte suttit framför datorn. Hmm.

Nu te och äpple.

Handlat, OD snart på körsbärstomater - extrapris. Blåser ordentligt så vinterjacka var det rätta beslutet. Såg ut som en höstack i håret insåg jag när jag kom hem. Sabla ont i huvudet trots att jag inte suttit framför datorn. Hmm.

Nu te och äpple.
Var du på Willys?

Sitter uppkrupen i soffan med kaffe och choklad efter en solig vandringstur som inte riktigt blev som vi tänkt men himla trevlig ändå. Vi har verkligen fått öva på att hålla ett öppet sinne, vara flexibla och redo att tänka om den här helgen, det känns som att det är nyttigt både för relationen och den personliga utvecklingen! Nu vilar vi i nån timme innan vi ska ta ett städrace och sedan gå ut och äta på ett favoritställe med makens familj :)

Har dragit på mig ett par exfolierande fotsockar som jag hoppas ska fungera denna gång och ska försöka skära ut några fler plantetiketter av en bit överbliven plast:D Hade tänkt baka lite men kanske inte, hmmmm.

Det blev en blöt promenad också, men nu verkar regnet ha slutat. Jag vet inte riktigt hur långt detta regn räcker, men det har verkligen vräkt ner ordentligt sedan igår kväll. Mamma sa att de hade fått 18 mm, och det är nog ungefär det vi har fått också. Regntunnorna är överfulla :) !

Nu är det dags att elda igen :) !

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 557
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 849
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 700
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023