Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag håller med din mamma specielt om katten har ontNu börjar det bli riktigt segt att vänta på veterinären. Vi var nummer 4 när vi kom och nu har vi varit här i 4 timmar.
Man märker verkligen skillnad på mina föräldrar, pappa sitter här och väntar och tycker det är segt men att vi inte ska åka hem förrän vi fått prata med vet.
Mamma smsar febrilt och försöker få mig att gå och ringa på personal och se till att veterinären ska komma![]()
Hur går det med katten?Nu börjar det bli riktigt segt att vänta på veterinären. Vi var nummer 4 när vi kom och nu har vi varit här i 4 timmar.
Man märker verkligen skillnad på mina föräldrar, pappa sitter här och väntar och tycker det är segt men att vi inte ska åka hem förrän vi fått prata med vet.
Mamma smsar febrilt och försöker få mig att gå och ringa på personal och se till att veterinären ska komma![]()
Hemma nu men hon blev sämre direkt och började kissa typ 2-3 droppar blod på allt som hon bara kan... Så nu vet jag inte vad jag ska göra.Hur går det med katten?![]()