På väg till sjukhuset för ett läkarbesök. Hoppas på ett sätt att de hittar något som går att medicinera eller något. Hittills har inte de undersökningar och läkarbesök jag varit på gett några svar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske bara var ett oförklarligt random anfall som aldrig kommer igen?På väg till sjukhuset för ett läkarbesök. Hoppas på ett sätt att de hittar något som går att medicinera eller något. Hittills har inte de undersökningar och läkarbesök jag varit på gett några svar.
Det kanske bara var ett oförklarligt random anfall som aldrig kommer igen?
Testa kallt vatten och galltvål. Det funkar men man måste skölja bort allt, inte bara gnugga.
Slingan är tagen från en sajt med gratis samplingar, låtskrivarna har gått ut med det.Min släkting hittade en låt från 2024 som innehåller Bara Bada Bastus intro
Lyssna en minut in i låten.
Tror inte jag lyckas med det om man måste skölja. Mattan är stor...Testa kallt vatten och galltvål. Det funkar men man måste skölja bort allt, inte bara gnugga.
Vad är det för färg som är så uppseendeväckande att den bara känns passande för en tonårspojke?![]()
Min cykel var morkgra i en diskret nyans.
Den de erbjudit mig ar en blandning av skrikigt rod och svart - inte riktigt med malade "eldflammor", men at det hallet