Vad gör vi? Del CCXII

Försökte lösa ett svårt sudoku men upptäckte en bra bit in att jag dubblat en siffra på en rad, så fick radera allt. Minns ju inte var/när det blev fel så får börja om. Fast nu blev jag sur för att jag gjorde den missen så har ingen lust att lösa sudoku mer. :down:

Vi har fått in getingar eller bin i ventilationen. Skrev till Anticimex att vi behövde hjälp. Fick till svar att vi kan ta en plastpåse och plocka ner boet.
Ett standardsvar som de förmodligen skickar ut till alla med problem med getingar.

Men hur ska det gå till undrar jag då? Det surrar inne i ventilationen liksom. Vi vet inte ens vilket djur det är tekniskt sett. Och om det är ett getingbo inne i ventilationen, hur ska vi kunna plocka ut boet i en plastpåse?

Jag förstår att de inte vill åka ut "i onödan". Men allvarligt talat, har de ens läst vad det var vi ville ha hjälp med?

Åkte ut till ett favoritställe en stund. Ångrar att jag inte tog med matsäck men nu är också näsan full med pollen så kanske lika bra att ge upp 🤧

Plockade lite fina stenar. Ska hem och se vad det blev 😊
Gillar sånt. Gick med i en grupp på Facebook som visar att det finns fler som gör det, det är trevligt!
IMG_7662.webp

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 605
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 909
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 766
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 037
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka