Jag vill ha hemkörning med någon som bär upp. Annars är det bara att köpa varsomhelst.Jem o fix, stora coop, byggmax, ica maxi,plantagen mfl ev. Lidl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha hemkörning med någon som bär upp. Annars är det bara att köpa varsomhelst.Jem o fix, stora coop, byggmax, ica maxi,plantagen mfl ev. Lidl
Den maten och den musiken! Bättre lär det inte bli!Ätit helt otrolig mat (bakad fjällröding med musselsmörsås, hummer- chili-nånting och potatispuré), nu hemma och blastar 80-tals hits på STORA högtalarna.![]()
Ska strax hämta glass. Och sänka lite…![]()
Jag är nere i stan och hade kunnat kört hem, men med en dålig fot hade det enbart varit till porten om jag ändå är i stan.Jag vill ha hemkörning med någon som bär upp. Annars är det bara att köpa varsomhelst.
Jag är nere i stan och hade kunnat kört hem, men med en dålig fot hade det enbart varit till porten om jag ändå är i stan.![]()
Gu så kul!Ska börja göra mig redo för gokart![]()
Lycka till med det!Jag vill ha hemkörning med någon som bär upp. Annars är det bara att köpa varsomhelst.
Lycka till med det!
Och det redan innan ens värmen anlänt!?!Det är kokhett i sovrummet. Har sänkt värmepumpen, fönster och ventiler står öppna. Håller på att flyta bort!