Har gjort det nu innan jag rullar hem från stalletTvätta bort det snarast. Inte bra för lacken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har gjort det nu innan jag rullar hem från stalletTvätta bort det snarast. Inte bra för lacken.
Alla jordsorter? När jag kikade tyckte jag det såg ut som om vissa sorter såldes styckvis och andra bara som pall. Men jag kan ha fel såklart!
<snip>
Efter det ska vi börja träna buren igen så att jag vet att buren inte blir negativ för henne, men när jag nyss bäddade i buren traskade hon in där och satt några minuter (hon fick massa godis och beröm) så jag tror inte att de senaste dagarnas jobbiga händelser ändrat något. Det är mest att jag vill vara säker.
<snip>
Vet inte om det beror på var man bor, men Hasselfors 10 l blomjord verkar säljas en och en. I alla fall när jag väljer mitt eget postnummer.Ja tyvärr! Men om du hittar en sort de säljer i lösvikt så vill jag gärna ha länken![]()
Jag vill ha 18 l men kan tänka mig 2 10l.Vet inte om det beror på var man bor, men Hasselfors 10 l blomjord verkar säljas en och en. I alla fall när jag väljer mitt eget postnummer.
Tittar på youtube. Har hittat en intressant youtubekanal som pratar mycket om mat, men också en del andra grejer och tar upp en hel del nackdelar med diverse saker som folk "glömmer" (eller inte känner till) men som känns bra att veta. Nu verkar han förvisso inte ha med så mycket källhänvisning alla gånger, men det ger åtminstone mig tankar om att kolla upp en del produkter osv lite mer noga.
Här var tex lite intressant om Himalayasalt:
Jem o fix, stora coop, byggmax, ica maxi,plantagen mfl ev. LidlJag vill ha 18 l men kan tänka mig 2 10l.
Det är så tråkigt, för förr var han verkligen rolig och intressant att följa. Nu känns han mest som någon som bara vill visa upp vilka dyra prylar han har istället för att laga spännande mat.Men herregud vilken hemsk människa.Klarade bara att titta i typ 15 sekunder för jag ville veta vad det var för fel på den grekiska yoghurten och han pratar om hur vi inte var tjocka förut för alla bara lagade bra mat och gick på promenader istället för att kolla sociala media (när han verkar vilja att folk ska kolla på hans YT konto...) och sen "Undvik den för den är äcklig"...
Det är så tråkigt, för förr var han verkligen rolig och intressant att följa. Nu känns han mest som någon som bara vill visa upp vilka dyra prylar han har istället för att laga spännande mat.