Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
received_817320080128043.webp
dök upp en gammal bild på min One drive
Min Morsan, en monster räka Macobracium Rosenbergii

Ringt o felanmält all skit i trappuppgången efter de bytt ytterdörr hos grannen och hoppas de kan städa av där lite fort. Ligger träflis mm överallt.

Sa även att jag känner mig otrygg iom den höga polisnärvaron som varit hos grannen nu 3 helger i rad nästan.

Enligt klart.se är det 15 m/s i byarna, riktigt skitsnack! Det är betydligt mer och nu försvann strömmen för 3e gången och är väck....

Blir det ingen dammsugning av golven 😄 till hankattens glädje och jag får ta med lunchen till stallet. Hoppas de får ordning på eländet en stund innan jag ska till jobbet 🙃.

Senast ändrad:
Känner mig lite nere har så svårt att släppa den sekunden jag insåg att lastbilen skulle köra in i vår bil där jag satt. Hade flashbacks natten till igår och vaknade och bara grät. Vi hade ju tur att det inte gick värre men tror jag fick någon slags dödsångest i det ögonblicket.

Det går tungt att gå upp till kontoret igen efter att ha spenderat lunchrasten i soffan. Tur att jag har bra disciplin, hade aldrig gått att jobba 100% hemifrån annars.
Har iallafall gjort upp en plan i huvudet med delmål för em så känns det inte lika tungt :p

Lugn förmiddag hemma idag.
Snöblandat regn och ska blåsa 12m/s med 21m/s i byarna, så skidorna får nog vila idag 😅

Eller, de åker nog på lite senare i em, vi ska ge det ett nytt försök att ta oss till restaurangen som hade stängt i onsdags. Två backar blir nog alldeles lagom :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund