Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har Åskar släppt loss ordentligt,det skallrar i rutorna,ljusshowen är fantastisk (sitter på glasverandan) tyvärr vräker regnet ner med.
I normala fall ser jag flera km bortanför magasinet, nu, not so mutch.
20200523_163702.webp

Riktigt busväder här också, så jag riktigt njuter av att ha en riktigt god anledning att inte sticka så mycket som en tå utanför dörren idag. Det blåser så att det knakar i väggarna och grannens lilla Smart-bil av sportmodell håller på att blåsa bort. Mycket te, läsning, Netflix och mysmusik blir det och i kväll ser jag fram emot att öppna en flaska favorit-rödvin. Underbar start på långhelgen! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 332
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 93 94 95
Svar
1 893
· Visningar
65 872
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Valpen har kissat en rejäl pöl på min fina lilla sovrumsmatta :( En ryamatta :( Körde den i tvättmaskinen precis och nu luktar den...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: _Zacke_
·
Utrustning Racesafe säkerhetsväst! Jag behöver hjälp! Jag är så jäkla puckad, läste att man kunde tvätta säkerhetsvästen i tvättmaskinen. Sagt och...
Svar
4
· Visningar
366
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Dalmatiner
  • Valp 2025