Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
En månad till har gått med mina motionsvanor.
Men största bedriften är en månad utan godis.
Nu ska kaffe och macka bli gott.
Jobb 8- ca 17.
77A1F179-8F48-4715-8EBC-CAA0FFEBF9A0.webp

Läste precis i nyheterna att en kvinna inatt "föll" från en balkong och mannen hon bodde med är nu anhållen för mordförsök. Det förklarar polishelikoptern inatt och alla poliser jag såg ute när jag var ute med hundarna mitt i natten. Kan inte låta bli att fundera på vilken av portarna här hon bor i, om det är någon jag brukar prata med, om jag hade kunnat upptäcka något tecken på att det inte stod rätt till hemma osv... :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 257
Senast: Askur2017
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Är sedan 2 veckor sjukskriven för stress. Stress som uppkommit av jobbrelaterade saker - att i många år bli bortprioriterad och det... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 007
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 897
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka