Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tårar av frustration, över en värdelös j-vla snöslunga.

Men till helgen kommer vi ha något betydligt smidigare att snöröja med :)
Så länge får det bli handkraft från min sida.
Maken sover efter nattjobb och jag hade så gärna haft gården helt röjd när han vaknar.

Varför ska allt vara så hopplöst motigt ibland.

Jag tror jag kan ha missat en tidigare utlovad uppdatering om något positivt. Nämligen att jag börjar på ett (nytt) jobb efter påsk :)
Avtal underskrivet sen ett tag.

Halvligger i sängen eftersom minste barnet prompt vägrar sova i sin säng, och av någon anledning ville hon vila nu. Efter två nätter med att smörja, trösta och natta om barn så är jag inte helt emot den idéen eftersom dagarna är minst lika intensiva :sleep:

Jag känner spontant att jag inte ska klaga på vädret jag har just nu. 😍

Bifogade filer

• 16799951042975806788284299665438.webp
    16799951042975806788284299665438.webp
    162,4 KB · Visningar: 43
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 225
Senast: tanten
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 449
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 488
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka