Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fikat, turfat, åkt hem och promenerat.
Tittar på min katt ❤️
5152315D-92F9-48AA-9297-35DA10B689F0.webp

Blev en jobbig kväll, natt och morgon med en häst med hög feber och frossa. Troligen reaktion på vaccinet han fick igår vid lunch. Aldrig reagerat tidigare och jag har aldrig haft en häst med så hög feber så det kändes sådär när jag va ute vid 2 i natt och gav honom mashvatten och tempade och den hade gått upp till 40,2 😥 Men vid 6 i morse hade den gått nertill 39 och sen strax efter 10 va han feberfri så jag släppte ut honom igen. Såå skönt att det släppte :heart

Presskonferens om organiserad brottslighet på tv. :sleep:
Har ont i huvet och nacken så tog värktabletter och la et värmepåse mot bakhuvet. Det hjälpte rätt bra.
Dricker Trocadero. :banana:

Brr, soligt men kallt. Det verkar vara lite olika bud om det kommer snöa imorgon eller inte. Är det 'wind chill' (vet inte vad det heter på svenska) faktorn man använder när det står -2 men upplevs som -11.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 453
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 491
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka