Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bra dag med golunch, skattepengar in, träffat mamma och pappa och nya avsnitt av Magnum P.I. (Som jag redan sett klart på tyvärr)
3A172A3E-479D-4351-BD59-852C9DE9EC86.webp

Hemma. Dricker te, äter choklad och försöker smälta dagen. Varit iväg och jobbat och måste säga att jag haft trevligare arbetsdagar helt klart. Dagens händelse tog luften ur alla närvarande tror jag. 🫤

Var tvungen och ringa exet på vägen hem bara för att prata lite så jag slapp vara "själv" under två timmars resan hem....

Jag är lite beroende av två avsnitt av en ”serie” om assisterat självmord. Det är en specifik låt och en sak personen säger som i kombination blir så himla starkt för mig. Har ingen aning om varför men det kvittar ju.

Sitter och går igenom 6099 media filer för att se vad jag ska rädda och inte. Hård disk krasch och jag har använt en data recovery program. Problemet är bara att den återskapar allt några gånger bak i tiden. Suck. Hård disken är på 1.35TB, alla filerna är på sammanlagt 2.35TB.

Fått ett utbrott på maken för att han vill skicka tillbaks en matta. Höll på att storma ut och ta en mils rask promenad tills jag kom på att jag inte kan gå. Så nu äter vi godis, skruvar upp taklampa och skrattar åt att vi kommer hålla på såhär hela vårt äktenskap.

Var inne på kontoret ikväll för att fixa två grejer som behövde iväg med posten. Så jag kan gott vara sjuk och jobba hemma imorgon också. Sen fem dagar ledigt!

Har fortfarande inte bestämt vad jag ska äta i påsk, funderar på att åka till Gränby och fråga ifall de flesta rätterna från buffén går att köpa direkt i delikatessdisken.

Glömt beställa tårta också. :( Hoppas jag hittat nån god på torsdag när det blir shopping (med alla andra misstänker jag).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 225
Senast: tanten
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 449
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 487
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Hur lär man sig att leva ensam?
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur