Snurrfian
Moderator
Egentligen är ingenting nödvändigt, vi behöver få ett underlag som vi sedan kan analysera, själva svaren är oviktiga.Är det nödvändigt att man arbetar med det i klassrummet?
Annars kan jag ev ställa upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egentligen är ingenting nödvändigt, vi behöver få ett underlag som vi sedan kan analysera, själva svaren är oviktiga.Är det nödvändigt att man arbetar med det i klassrummet?
Annars kan jag ev ställa upp
Är det något de börjat med för att chauffören ska undvika kontakt med människor, tro? Samma sak hände på bussen jag åkte idag (inte på morgonen), jag trodde att det var framdörren som var trasig. Men nu när du säger att samma sak hände dig så kanske den inte var trasig?Satte mig nyss på bussen och blev mycket förvirrad när de inte öppnade framdörren... Är glad att klättercentret trots allt har öppet, men jag ska vara ännu mer noga med handtvätt idag för säkerhets skull.
Är det något de börjat med för att chauffören ska undvika kontakt med människor, tro? Samma sak hände på bussen jag åkte idag (inte på morgonen), jag trodde att det var framdörren som var trasig. Men nu när du säger att samma sak hände dig så kanske den inte var trasig?
Är det något de börjat med för att chauffören ska undvika kontakt med människor, tro? Samma sak hände på bussen jag åkte idag (inte på morgonen), jag trodde att det var framdörren som var trasig. Men nu när du säger att samma sak hände dig så kanske den inte var trasig?
Brysselkål är ju jättegott!
De bränner hemmaKan upplysa om att Bolaget i Falun visade inga spår av bunkring... till skillnad från varenda j-la affär jag var in på. Väldigt konstigt, när folk väl misslyckats med sitt brödbak behöver de något att dränka sorgen i...
En av ledamöterna hostade på nämndmötet idag. Alla tittade på henne och började fnissa. Hon tog snabbt en tablett.En kollega blev hemskickad igår. Hon såg 100% frisk ut, och kände sig så också. Men hon hade lite - förmodligen högst tillfälligt - "harkel" i halsen och då skulle hon minsann ta sitt ansvar och gå hem......Ja, man vågar verkligen inte harkla sig, hosta till, nysa, osv..... Nu vid denna tiden när luften börjar vi "vår-torr" får jag lätt lite hosta och nysningar. Det kan jag ju rimligtvis inte hålla mig hemma för!