Snurrfian
Moderator
Problemet är att de flesta museum har stängt ner och tillåter inga besökare.fråga olika museum, jag vet att flygvapenmuseum har ett bra arkiv om de kan hjälpa dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Problemet är att de flesta museum har stängt ner och tillåter inga besökare.fråga olika museum, jag vet att flygvapenmuseum har ett bra arkiv om de kan hjälpa dig
Sista arbetsdagen innan 5 dagar ledigt![]()
men de kanse jobbar med arkiven ochdå kan man eposta demProblemet är att de flesta museum har stängt ner och tillåter inga besökare.Jag får nog sätta mig med några statliga utredningar och diskutera statens förändrade hållning i någon fråga.
![]()
Åh, vad händer i Ånge?![]()
Absolut ingenting![]()
Byhåla i Jämtland som man passerar fortast möjligt om man måste åka den vägen... men jag gissar @Linta kör ett tåg dit![]()
Har börjat byta ut termobarerna till badkar -> sommaren närmar sig![]()
Det är alltså din tvillingsjäl som är min granne?!Jag har ofta svårt att sova, kan ibland börja möblera om mitt i natten, på nått sätt hjälper detkanske dina grannar är lika natt-rastlösa som jag?
har dock inte själv gjort det mitt i natten på länge just på grund av grannar, gör det "mentalt" ist, funkar nästan lika bra ^^
Du har tittat för mycket på Sune i fjällen.Vaknade nyss och aj aj vad ont det gör i kroppendet får bli en väldigt lugn dag i dag.
Drömde att jag tappat bort min kompis, så jag gjorde någon form av kampanj för att hitta henne och slog tydligen på stora trumman för jag var till och med med på tv och efterlyste henne under varenda reklaminslag. Betalade genom att färga en slinga hår rött på alla som jobbade på tv
Sen var det samtidigt något med en alligator som jag hade med mig över allt men var tvungen att gömma annars skulle jag få fängelse. Den bet ett lamm i örat när jag var på skansen.![]()
Medelpad välAbsolut ingenting![]()
Byhåla i Jämtland som man passerar fortast möjligt om man måste åka den vägen... men jag gissar @Linta kör ett tåg dit![]()
Medelpad välIallafall låg den i Medelpad när jag var där.