Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
FB_IMG_1572413733445.webp
Barnprogram som borde finnas :D

Jag vill göra som hunden och lägga mig på hundsängen bredvid elementet och sova....

Istället knäcker jag en red bull och kastar mig in i jobbmejlen. Minusgrader på bil.en idag och JAG VILL INTE!!

Blir helt depp första veckan med vintertid och en massa is.

Kom igen Diabetikern *pepp,pepp* You can do this!

Ja just det jag måste hitta på något för min födelsedag vid nyår. Någon som har tips? Det är den stora fyra nollan så lite press på att hitta p något istället för att bara begrava alla födelsedagar som tidigare

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 664
Senast: Dentaku
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 112
Senast: Sharpless
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: WildWilma
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 114
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka