Vad gör vi? Del CXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Mia_R
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 984
  • Visningar Visningar 101 427
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hundar rastade, katter matade.
Funderar på om jag ska möblera om på ovanvåningen. Stör mig på torkställningarna, finns fan inget fulare. Har möjlighet att ha dem bakom draperi 🤔

Dricker kaffe och känner träningsvärken komma efter 2 träningspass på det privat anordna välgörenhetsträningen för cancer idag. För varje tränad minut så var kravet att skänka 1 kr, gärna mer om man ville. Har varit med alla 3 år som det anordnas :heart

Är verkligen mentalt slut. Det tar på krafterna att ha andra människor i huset, hur trevligt det än är. Dels den faktiska närvaron men också att det blir ännu mindre gjort på gården än annars. Tvärtemot överenskommelsen. Blir också slut av att behöva driva för att saker ska ske.

Men men. Ny vecka, nya tag! Hemtenta mån tis, dubbla redovisningar ons. Sedan egodag på torsdag. Fredag kanske vila.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
849
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 014
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 577
Senast: Takire
·
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
1 197
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka