Jag lurar bara mig själv som säger att jag skulle visst vara ute hur mycket som helst den första veckan ledig, gissar snarare på låånga sovmorgonar och sena nätterTråkigt nog ser inte 10-dygns-prognosen särskilt munter ut här nere i söder.....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lurar bara mig själv som säger att jag skulle visst vara ute hur mycket som helst den första veckan ledig, gissar snarare på låånga sovmorgonar och sena nätterTråkigt nog ser inte 10-dygns-prognosen särskilt munter ut här nere i söder.....![]()
En granne dansade just in till ”Flickan i Havanna”.
Yes har de sjukaste och skönaste grannarna![]()
Jag hade jättelågt ljud på och tyckte först de sjöng "Passgång! Vi går i passgång!". Trodde det var en skämtsnutt..![]()
Älskar den! Men oj var sorglig när man lyssnar på texten. Känns lite som Born in the USA och Cabaret och även till viss del Super Trouper.
Ja eller hur? Riktigt depraverad feeling
denna är också en favvo
Men.......URK......Blev nyfiken på Before 90 days. En man i 30-årsåldern är "jättenära sin mamma" och ska första gången flyga och lämna landet. Då kommer mamman fram med en liten grej att ta med sig. Det är alltså hår från hennes borste. Några ihopgnuggade hårstrån i en näsduk.
Han blev jätterörd och tyckte det var så fint!![]()
Kompisen som jobbar alldeles för mycket - hon säger att när hon är riktigt trött efter jobbet så hjälper det att springa (en mil). Hon blir piggare, för det är hjärnan som är trött.Kan händaatt jag sprang en mil till idag. Sån jäkla träningsvärk. Överallt. Men det var nyttigt. Led av sån hjärntrötthet innan och mådde förjävligt. Efter en stund på slingan hade det avtagit. Nu lider jag bara av fysisk smärta, den är mer ok
Dags att beta av 2 dagars jobb till innan semester!
Jag hade jättelågt ljud på och tyckte först de sjöng "Passgång! Vi går i passgång!". Trodde det var en skämtsnutt..![]()
Jag har 'bingat' Sons of Anarchy, gillade den inte alls första gången men nu fastnade jag. Så lyssnar på det här. Yum.
Tänkte att det ser lite svalare ut, jag cyklar till jobbet.
+12,5 grader och kraftig motvind. Jag tappade känseln i öronen.
![]()
![]()