LandskapsingenjörJag är nyfiken och glömsk, vad läser du till?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LandskapsingenjörJag är nyfiken och glömsk, vad läser du till?![]()
Ooh vad skoj, det är lite sånt som jag nosar runt på ocksåLandskapsingenjör
Men alltså om det är skolans plattform som har failat så kan det väl inte bli du som får det extra arbetet?
Det beror på hur lätt man har för sig. Jag har ganska lätt för att ta till mig infon och jag lägger ner nästan 40 h/v, även om vi inte är schemalagda så mycket. Men det är ju väldigt varierat och mycket exkursioner bla.Ooh vad skoj, det är lite sånt som jag nosar runt på ocksåÄr det mycket att läsa?
Lycka till! Det går säkert bra med alltGod morgon. Ha en fin alla ❤ dag alla. Själv ligger jag utslagen på operationsbordet. Nu håller vi tummar för att det går att lappar ihop mig igen. För om jag har råd efter sjukvård med dubbla boenden och alla omkostnader så åker jag till rehabcentret Vintersol på Teneriffa 4 v I höst. Jag har tydligen fått brev om att jag blivit beviljad det i veckan. Jag får bekosta resa o betala 100 kr per natt. Vi får se om kurator kan hjälpa mig skapa fram nån fondslant...
Nu ska jag hyperventilera en stund och intala mig att den här dagen går bra.
Håller tummarna för dig! ❤God morgon. Ha en fin alla ❤ dag alla. Själv ligger jag utslagen på operationsbordet. Nu håller vi tummar för att det går att lappar ihop mig igen. För om jag har råd efter sjukvård med dubbla boenden och alla omkostnader så åker jag till rehabcentret Vintersol på Teneriffa 4 v I höst. Jag har tydligen fått brev om att jag blivit beviljad det i veckan. Jag får bekosta resa o betala 100 kr per natt. Vi får se om kurator kan hjälpa mig skapa fram nån fondslant...
Nu ska jag hyperventilera en stund och intala mig att den här dagen går bra.
God morgon. Ha en fin alla ❤ dag alla. Själv ligger jag utslagen på operationsbordet.
Jag ska bara fixa håret innan jag kör till jobbet. Hoppas på en lugn dag men jag vet ju vad fredagar brukar innebära![]()