Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I häktet? Tja, så länge det sker med samtycke, varför inte!Jag tror det blir en puss-kalas fredag![]()
Skönt att kunna lösa det så ändå!Jag behövde bara skicka in mitt arbete igen. Eg tycker jag det är sådär, nu har jag inte rört det sedan jag skickade in det första gången men ändå. Skönt att slippa dubbelarbete (ja om det är godkänt förstås).
Vad är det för balja?
God morgon. Ha en fin alla ❤ dag alla. Själv ligger jag utslagen på operationsbordet. Nu håller vi tummar för att det går att lappar ihop mig igen. För om jag har råd efter sjukvård med dubbla boenden och alla omkostnader så åker jag till rehabcentret Vintersol på Teneriffa 4 v I höst. Jag har tydligen fått brev om att jag blivit beviljad det i veckan. Jag får bekosta resa o betala 100 kr per natt. Vi får se om kurator kan hjälpa mig skapa fram nån fondslant...
Nu ska jag hyperventilera en stund och intala mig att den här dagen går bra.
Jag mötte en älgko med kalv på väg till jobbet!
Bara några undra meter från vårat hus. Första gången jag ser (levande) älg så nära, och då är jag från dalarna
SÅ EXALTERAD NU! Detta måste vara ett gott tecken.
Jag tror det blir en puss-kalas fredag![]()
SMHI har alltid felSMHI lovsdw ett par minusgrader inatt så jag gick inte ner ohc tgjorde en brasa till i pannan.
Vaknar på mogrgonen och er är nästan -8. Suck det är svinkallt inne och jag har knappt nån ved. Några pinnar bara. Så jag får vacker klä på mig och traska ner och tända.
Hade sett fram emot en skön morgon med en tekopp, inte utevistelse innan frukost. Det bara går inte att äta frukost i kökets 17 grader
SMHI har alltid fel![]()
Jag har en rosa a lá Liza GrevbladBadbalja för vuxna. Googla får du se hur de ser ut, himla bra alternativ när man inte kan ha badkar!
.