Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Era ögon!
Vi kan stötta varandra i googlandet på utbildningar. Jag brukar googla utbildningar som olika universitet erbjuder. Mest för att jag inte har någon aning om vad jag ska göra efter gymnasiet medans typ alla mina kompisar har planer ända tills de är 40 typFredag brukar vara långsamma dagar för mig på jobbet men nu med chefens tal igår i bakhuvudet så känns det fel att ta det lugnt. Samtidigt som det inte är så mycket som jag kan hitta på att göra på egen hand.
I eftermiddag ska jag nog dock se om jag kan ta en lånelaptop och sätta mig i ett hörn och se duktig utKanske se över framtida bokningar...
Usch, jag trivs väldigt bra i huset och alla andra som jobbar här så jag skulle gärna vilja fortsätta. Men med andra arbetsuppgifter.
Dock vet chefen det, och hon har redan sagt att det inte finns något.
Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att sitta med datorn i natt och ångestkolla på utbildningar utan att hitta något som känns rätt![]()
Innan man förstorade bilden såg det ut somSpinner vidare på temat... bakat en GANSKA kladdig kladdkaka med jordnötsmör
Vi kan stötta varandra i googlandet på utbildningar. Jag brukar googla utbildningar som olika universitet erbjuder. Mest för att jag inte har någon aning om vad jag ska göra efter gymnasiet medans typ alla mina kompisar har planer ända tills de är 40 typ![]()
Jag är snart 39 och går min tredje utbildningVi kan stötta varandra i googlandet på utbildningar. Jag brukar googla utbildningar som olika universitet erbjuder. Mest för att jag inte har någon aning om vad jag ska göra efter gymnasiet medans typ alla mina kompisar har planer ända tills de är 40 typ![]()
Ingen har koll, du har mera koll än dina kompisar som tror att allt kommer att gå som de planeratVi kan stötta varandra i googlandet på utbildningar. Jag brukar googla utbildningar som olika universitet erbjuder. Mest för att jag inte har någon aning om vad jag ska göra efter gymnasiet medans typ alla mina kompisar har planer ända tills de är 40 typ![]()
Äh jag började på min universitetets utbildning en bra bit över 30, jag har hunnit med mycket innan dess och räknar kallt med att hinna prova på fler saker innan det är dags att sluta jobba.Vi kan stötta varandra i googlandet på utbildningar. Jag brukar googla utbildningar som olika universitet erbjuder. Mest för att jag inte har någon aning om vad jag ska göra efter gymnasiet medans typ alla mina kompisar har planer ända tills de är 40 typ![]()