Ska strax knata till stallet. Deppigt väder, tänker vara inne så mycket som möjligt idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dottern är sjuk. Jag spelar Thåström på hög volym och håller på att städa.
Det är ok. Jag tar mig som exempel: nästan kemist, nästan kriminolog, nästan miljövetare, nästan kommunikatör. landade på IT, media och design.
Jag har under mitt liv tagit alla mina avhoppade utbildningar som misslyckanden och känt att jag svikit mina föräldrar som ville att jag skulle gå klart uni. Gör inte samma misstag som jag, det är verkligen inga misslyckanden och det är helt ok att ändra sig om man kommer på att man vill göra något annat!
Du får ursäkta oombett predikande men jag hade verkligen behövt att någon talade om för mig att det var ok att jag hoppade av utbildningar och inte hade någon aning om vad jag "ville bli" när jag var där i livet, så nu attackerar jag nästan alla som är i den fasen av livet och uttrycker minsta lilla osäkerhet kring detta![]()
Min mamma är en sån där som sover genom ett världskrig. Jag gick upp själv och tittade på tv. När jag blev hungrig på frukost och mamma inte vaknade åt jag glass framför tvn
Mamma har berättat om en gång när jag tydligen hade ätit ett helt storpack med pinnglass, var glasskladd och papper över hela vardagsrumsbordet och bakom soffan (gömde mig för Morran där)
Optiker ----> byggingenjörSlå glidningen: Arkeolog ——> Modevetare![]()
Fabriksarbetare - > undersköterska - > systemvetareSlå glidningen: Arkeolog ——> Modevetare![]()
Hästskötare - kontorist - Ämneslärare i svenska, historia och religionSlå glidningen: Arkeolog ——> Modevetare![]()
❤ ❤Det är ok. Jag tar mig som exempel: nästan kemist, nästan kriminolog, nästan miljövetare, nästan kommunikatör. landade på IT, media och design.
Jag har under mitt liv tagit alla mina avhoppade utbildningar som misslyckanden och känt att jag svikit mina föräldrar som ville att jag skulle gå klart uni. Gör inte samma misstag som jag, det är verkligen inga misslyckanden och det är helt ok att ändra sig om man kommer på att man vill göra något annat!
Du får ursäkta oombett predikande men jag hade verkligen behövt att någon talade om för mig att det var ok att jag hoppade av utbildningar och inte hade någon aning om vad jag "ville bli" när jag var där i livet, så nu attackerar jag nästan alla som är i den fasen av livet och uttrycker minsta lilla osäkerhet kring detta![]()
Haha! Ja min son började tjata om godis innan han klev upp ur sängen men lyckades få i honom en smörgås först iaf. Det här med lördagsgodis har slagit lite fel här hemma![]()
Jag har fortfarande inte bestämt mig helt, men en hög helix eller en conch!